Movie Quotes Bank


MovieQuotes runs by contribution by its talented members. We would like to thank all members for submitting quotes to make this site possible. We are growing by leaps and bounds with many new movie quotes listed daily.

2015 will be another great year with some blockbuster movies, so come back often and enjoy your favorite movie line and quotes all in one easy place. Don't forget to bookmark our site and your favorite quotes pages.

If you would like to additional quotes, please visit the Submit Quote page. Find your favorite here.





Craft, The - 1996 Movie Quotes


Posted ByQuote
2946 #1:Everything in nature steals. Big animals steal form little animals and we steal from them. #2:Yeah but they steal for survival (full quote)
2946 If I was as pathetic as you i would've killed myself a long time ago (full quote)
2946 You are nothing. Do you understand?? Do you get what I'm saying?? (full quote)
2946 1:Girls, watch out for the weirdos. 2:We are the weirdos, mister. (full quote)
2946 That's so funny cause I was just sittin here thinking I have no idea what I'm talking about (full quote)
4049 The only way you know how to treat women is by treating them like whores, WHEN YOU'RE THE WHORE, AND THAT'S GONNA STOP! (full quote)
2227 Are you girls getting high? (full quote)
4049 Light as a feather, stiff as a board (full quote)
5481 True magic is neither black nor white. It's both because nature is both, loving and cruel, all at the same time. The only good or bad is in the heart of the witch. life gives a balance of it's own. (full quote)
  :person 1:can you hold my books for me,oh and Bonnie's to she has a bad back.person 2:yeah person 3:Billy can you hold my jock for me it's kinda heavy. (full quote)
  I'm flying! (full quote)
5172 ROCHELLE: We want to apologize. We feel really bad about... SARAH: Trying to kill me? (full quote)
6144 They're dead, Sarah! (full quote)
6144 Sarah: That's not real...Nancy: Then why are you still bleeding!! Heha! (full quote)
6144 Sarah: I thought we were going to a movie or something...Chris: No (full quote)
6144 Nancy: GO Chris....Go for the long way baby!!!!...He's a jerk. (full quote)
2489 Relax Its only magic (full quote)
7696 Sara:Well, you put you fingers under her(mimes)... Nancy: You put your fingers where?(laughter) (full quote)
7598 I bind you Nancy from doing harm; harm against other people and harm against yourself. (full quote)
7598 Sorry, my pedicure ran late. (full quote)
5033 First She's gonna cry, then I'm gonna cry, then we're all gonna cry. (full quote)
8270 These are my gifts! (full quote)
8270 I can feel you in me! (full quote)
  football practice, that is SO tempting (full quote)
  It's fun, it's SCARY! (full quote)
  Don't worry, there's a five finger discount (full quote)
  JEALOUS? YOU DON'T EVEN EXIST TO ME!!! (full quote)
  1) Oww, you pulled my hair out! 2) Sorry, I thought I saw a bug. They have shampoo for that you know 1) Stupid bitch! (full quote)
10481 I had a dream about you, in my dream you were dead! (full quote)
9193 DONT touch me!. Everything I touch turns to shit. (full quote)
9193 1.your paranoid. 2.PARANOID? 3and4.Paranoid! 2.I am not paranoid! Will you guys just shut up. (full quote)
8747 1:) what's her problem? 2:) I don't know, I think she's pissed cuz her spell's not workng. I think she doesn't wanna be white trash or something and I'm like face it honey... you're white. (full quote)
  Sarah:Chris,.....Fuck you! Chris's friend:no..but I will! (full quote)
11007 SHE'S SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PATHETIC (full quote)
11007 SHE'S SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PATHETIC (full quote)
  it's the bitches of eastwick (full quote)
13559 Nancy: It is better that you rush upon this blade than enter this circle with fear in your heart. How do you enter? Sarah: With perfect love and perfect trust. (full quote)
12153 (1)You could wait. You know, I mean just until you get a school uniform. You don't have to go now. (2) I can't stay home and watch daytime tv for the rest of my life. (1) Why not? I could. (full quote)
12153 Hey, scary bitch alert!! (full quote)
12153 (1)Hi, I'm Chris. I just wanted to apologize for those guys in french. They're assholes. (2) You know what they say: You are who you hang with. (1) Yeah, right. Wait, did you just call me an asshole? You did, didn't you? (full quote)
  Oh, ew there's a pubic hair in my brush. Oh, no wait that's just one of Rochelle's little nappy hairs. Laura why are you doing this to me? You really wanna know why? Yes, I really wanna know why. Because I don't like Negroids. (full quote)
  1)Hail to the guardians of the .....( don't know what she says but it sounds like watch) towers of the east by the power of mother and earth i envoke the. I envoke the Menon. I envoke the Menon. I envoke the. (full quote)
  EARTH , AIR, WATER, FIRE! (full quote)
  I love a woman in uniform (full quote)
  At the Party. Chris: I'm Sorry. Nancy: Oh he's sorry, he's sorry, he's sorry, he's sorry, sorry isn't good enough. (full quote)
  Chris:I'm sorry. Nancy: Oh he's sorry, he's sorry he's sorry he's sorry he's sorry he's sorry! (full quote)
  ummm......yeah (full quote)
  if i was as pathetic as you i would have killed myself ages ago, you should get on with it (full quote)
  she probably doesn't even have it anymore....*lightning strikes a tree and it falls 2 feet behind them* (full quote)
  ya know, one of these times the lights not gonna be green (full quote)
  1. image she is light, air 2.do you mean her head or her whole body? 3.bitch 1.hey guys, concentrate 5.i think i spraid my finger 3.will you guys shut up 3.will (full quote)
  1.whats up with that? 2.i slit my wrists 3.where did you do it with? 2.with a kitchen knife 3.you did it on the right way 2.yeah 1.punck rock 4.how do you know what's the right way? 3.shut up rochelle 4.well how do you know (full quote)
  In the old days, if a witch betrayed her coven, they would kill her. (full quote)
  I invoke the Manon, I invoke the. (full quote)
  You are nothing, you are USELESS! (full quote)
  He's sorry? Oh he's sorry, he's sorry he's sorry he's sorry he's sorry he's sorry he's sorry (full quote)
  He's sorry! Do you hear that? Ow, he's sorry, he's sorry, he's sorry he's sorry! (full quote)
  i bind you nance, from doing harm, harm to other people and harm to yourself. i bind you nance,from doing harm, harm to other people and harm to yourself! (full quote)
  (deleted scene) Nancy: You dont look to good. (stabs sarah and the stabbing dissapears) Nancy: Relax, Its Magick, (laughs) Wooooooooo! (full quote)
  if god and the devil were playing football mano would be the stadium they would play in (full quote)
  ROCHELLE: whatS ON UR WRISTS? SARAH: OH, I CUT MYSELF BONNIE:what DID U USE? SARAH: A KITCHEN KNIFE BONNIE: WOW YOU EVEN DID IT THE RIGHT WAY! NANCY: PUNK ROCK, LETS GO! (full quote)
12136 By the powers of three times three, make them see, make them see. (full quote)
12136 1) He gave me the power 2) He gave you something, all right, but it sure ain't power (full quote)
12153 She's mean to everybody, so don't take it personally. (full quote)
12153 He spreads disease. I speak from personal experience. (full quote)
12153 (1)Sarah, where did you live before? (2) San Francisco. (1) Why'd you move? (2) 'Cause it sucks. My dad wanted to. (1) Sucks here too. (full quote)
12153 (1)what's up with that? (2) I slit my wrists. (1) Sorry. (3) what'd you do it with? (2) With a kitchen knife. (3) You even did it the right way. (2) Yeah. (full quote)
12153 (1)Are you going to pay for those? (2)Uh-huh. (1)You're not like your friends. (full quote)
12153 (1)You know how to use candles? (2) Yeah, you light the wick? (full quote)
12153 (1)I hate it. It's always getting screwed up. It's like... sometimes I'll--I'll want it to rain, and a pipe will burst in my room and I'll just get flooded. (2)Yeah, right. (1)No, really. O-Or, um, I'll want it just to be quiet, and I'll wish for it and wish for it, and then I'll go deaf for three days straight. (full quote)
12153 (1)Have you ever heard of invoking the spirit? (2) No. (1) It's when you call him. Manon. It's like-- It's like you take him into you. It's like he fills you. He takes everything that's gone wrong in your life, and he makes it all better again. (2) Nothing makes everything all better again. (1) Maybe not for you. (full quote)
12153 Oh, god look. There is a pubic hair in my brush. Oh, no, wait, wait. That's just one of Rochelle's little nappy hairs. (full quote)
12153 (1)I drink of my sisters... and I ask for the ability to not hate those who hate me. Especially racist pieces of bleached blonde shit like Laura Lizzie. (2)Right on. I drink of my sisters... and I ask to love myself more... and to allow myself to be loved more by others. Especially Chris Hooker. I know, it's pathetic. (1)Definitely pathetic. (3)I drink of my sisters... and I take into myself the power to be beautiful... outside as well as in. (4)I drink of my sisters... and I take into myself... all the power of Manon. (full quote)
24986 You know, in the old days, if a witch betrayed her coven, they would kill her (full quote)
24986 Nancy: If God and the Devil were playing football, Manon would be the stadium that they played on. (full quote)
24986 1) You could wait. You know, I mean just until you get a school uniform. You don't have to go now. 2) I can't stay home and watch daytime tv for the rest of my life. 3) Why not? I could. (full quote)
24986 1) The almanac says today will bring an arrival of something. 2) Yeah, wonderful. I'm getting my rag. (full quote)
24986 1) Si vouz aviez fait vos devoirs... vouz comprendriez. 2) You know this is L.A. We should be learning mexican or something. (full quote)
24986 1) So you're coming, right? 2) Where are we going? 3) Shopping. 4) Come on. 5) I don't have any money. 6) We get a five-finger discount. (full quote)
24986 1) Oh, it's the beaches of Eastwick. Hey, whatever you do, stay away from them. 2) Why? 3) Well, you see the one on the right? She's a major slut. I mean, I don't know from experience or anything, but-- And the one in the middle, she's got these burn scars all over her body. I haven't seen 'em but friends of mine have. Anyway, they're-- nah, never mind. 4) what? what? 5) They're witches. (full quote)
24986 1) You know, I've never read anything about this stuff before. I mean, I don't follow it. 2) Maybe you're a natural witch. Your power comes from within. (full quote)
24986 Sarah's the fourth. North, south, east, and west. We can make things happen. -This is it. This is real. (full quote)
24986 1) Manon. 2) what's that? That's like god? 3) No, man invented god. This is older than that. 4) D-Do you guys worship the devil? (full quote)
24986 1) But we didn't... do it. 2) Well, maybe he was trying to save face then, because he's going around the whole school... saying that you were the lousiest lay... he's ever had. And coming from him, that's pretty bad. (full quote)
30005 He's sorry? He's sorry he's sorry he's sorry !!!!!! (full quote)
jm1020 Bus driver: Watch out for the weirdos. Nancy: We are the weirdos, mister. (full quote)