Movie Quotes Bank


MovieQuotes runs by contribution by its talented members. We would like to thank all members for submitting quotes to make this site possible. We are growing by leaps and bounds with many new movie quotes listed daily.

2014 will be another great year with some blockbuster movies, so come back often and enjoy your favorite movie line and quotes all in one easy place. Don't forget to bookmark our site and your favorite quotes pages.

If you would like to additional quotes, please visit the Submit Quote page.






Boogie Nights - 1997 Movie Quotes


Posted ByQuote
evilroy See this system here? It's HI-FI, high fidelity. what that means is that it's the highest quality fidelity. (full quote)
  jack says you got a big cock....may i see it?.....Thank you *name*. (full quote)
5267 I'm a star. I'm a fucking star. (full quote)
5267 I'm a star. I'm a fucking star. (full quote)
5150a My wife is over there with a fucking ass in her cock! (full quote)
5150a Stop saying pornographer! I'm an...I'm an actor. (full quote)
5150a You got the touch! You got the power! (full quote)
5150a Dirk...Dirk Diggler. Uh, I'm suppose to come get you now. I really like you name. (full quote)
7066 I'm a star, I'm a star, I'm a star. (full quote)
7586 Oh, that's Michelle, I'll introduce you. You can introduce her to my lap. (full quote)
7586 Are you still hungry? Well feast on this! (full quote)
7586 Are you still hungry? Well feast on THIS! (full quote)
7268 I just want you to know I'm going to be a star. A big, bright shining star. That's what I want. That's what I'm going to be. (full quote)
  will you be my mom? (full quote)
7937 See this system here? This is Hi-Fi... high fidelity. what that means is that it's the highest quality fidelity. (full quote)
7815 I'M JUST GONNA KEEP ROCKIN'AND ROLLIN' AND MAKING BETTER MUSIC (full quote)
12150 I'm not going to shoot you in the state you're in. State of what? State of California? I know where the fuck I am Jack. (full quote)
12150 Before we leave, there's one thing we want from you? --what is it?-- In the master bedroom, under the bed, in a floor safe. Understand? --Are you kidding me kiddy?-- Nah, nah I ain't kidding. We want what's in the safe. We want what's in the goddamn safe, in the goddamn master bedroom, in the fucking floor, in the godddamn fucking floorsafe, that's all. (full quote)
  Paulie, what the fuck? (full quote)
20425 I'm a star, I'm a star. I'm a big f***ing star. (full quote)
21787 Scotty, what the Fuck?! (full quote)
  Feel, feel, feel, feel , feel. Feel the heat. (full quote)
26781 what we have here is a giant cock. (full quote)
  Can I kiss you on the lips. (full quote)
24986 If you wanna watch me jack off it's ten bucks. If you just wanna look at it then it's five. (full quote)
24986 It seems to me, beneath those jeans, there's something wonderful just waiting to get out -- (full quote)
24986 1) what the fuck are you doing? 2) The fuck does it look like I'm doing? I've got a cock in my pussy, you idiot. 3) Will you close the door? 4) Will I close the door? You're fucking my wife, asshole. (full quote)
24986 You work at a car wash, school never occurred to you? (full quote)
24986 (JERRY). . the fuck was that? (BUCK) Wha? (JERRY) Have I told you? Huh? Have I? (BUCK) What? I don't -- (JERRY) You play that country western-crap and no one's gonna buy a stereo. You throw on some KC and the Sunshine Band, a guy looks a particular way -- and you've seen the profile sheet -- you throw on some Led Zeppelin. No. Instead, you play this twingy-twangy, yappy-dappy music. What kinda brother are you anyway, listening to that shit? (full quote)
24986 (DIRK) Are you gonna take your skates off? (ROLLERGIRL) I don't take my skates off. (DIRK) Okay. (ROLLERGIRL) Don't fucking come in me. (full quote)
24986 (MAURICE) I'm sorry . . . there's no Maggie here. Okay . . . okay . . . no problem . . . Bye. (BUCK) what was it? (MAURICE) Some kid lookin' for his mother. (full quote)
24986 My fucking wife has a cock in her ass over in the driveway, alright? I'm sorry if my thoughts aren't with the photography of the film we're shooting tomorrow, Kurt, OK? (full quote)
24986 (DIRK) Well . . . my idea was . . . y'know . . . I want a name . . . I want it so it can cut glass . . . y'know . . . razor sharp. (JACK) Tell me. (DIRK) When I close my eyes . . . I see this thing, a sign . . . I see this name in bright blue neon lights with a purple outline. And this name is so bright and so sharp that the sign -- it just blows up because the name is so powerful . . . . It says 'Dirk Diggler' (full quote)
24986 (DIRK) where should I come? (AMBER) where do you want? (DIRK) wherever you tell me. (AMBER) Come on my tits if you can, okay? Just pull it out and do it on my stomach and tits if you can. (full quote)
24986 And the award for 'best Newcomer' goes to . . . Yes! My baby-boy . . . DIRK DIGGLER! (full quote)
24986 (DIRK) I'm ready to shoot. (JACK) We need twenty minutes. (DIRK) No. I'm ready now. It's gotta be now. (JACK) Twenty minutes. (DIRK) Fuck it. Hey, no, hey, Jack. I'm ready now . . . my cock is ready now. I'm ready to fuck . . . let's go now. (full quote)
24986 Ready, ready. Ready like Freddy. (full quote)
24986 . . I wanna watch you. I mean, I'm not gay. I just wanna. Maybe you can jerk off a little and I can watch. Maybe I'll join in, but for now I just wanna watch. (full quote)
24986 (COLLEGE KID) You got me hard -- you could at least jack me off or something, lady. (ROLLERGIRL) What the fuck did you say? (COLLEGE KID) It's not so cool to leave me with a hard on. (ROLLERGIRL) Fuck you. (COLLEGE KID) Nice life you've got here. Should be proud of what you've become . . . (full quote)
24986 YOU -- DON'T -- EVER -- DISRESPECT -- ME!!! (full quote)
27797 I like simple pleasures like butter in my ass, and lollipops in my mouth... that's just me, that's just something I enjoy... call me crazy, call me a pervert (full quote)
27797 Hey you ever go to Vincent's out here?... Oh no, I would have seen you, I'm there every day (full quote)
  Dirk do you like my car, cuz if you don't I could take it back! (full quote)
10929 I am an actor! I am an actor! (full quote)
  That's a YP not an MP (full quote)
MovieMan31 1) Jack tells me you have a nice big cock 2) Yeah 1) May I see it? (2 unzips his pants and shows him) 1) Well thank you Eddie (full quote)
38042 Ha ha ha ha ha ha ha ha , five grand. (full quote)
41579 I got a feeling that beneath those jeans is something wonderful waiting to get out. (full quote)
  Are you going to take your skates off? No... I never take my skates off (full quote)
  Dirk: You aren't the boss of me! I'M THE FUCKING KING OF DIRK! (full quote)
  Here here here here here (full quote)
  I'm going to ask you one more time, and I'm going to ask nice: where the fuck is [name], bitch?! (full quote)
  Good? Its not good. Its the best in all of LA, its Excellent! (full quote)
  I have to talk to the Colonel (full quote)
  The state of California (full quote)
  A lot of people tell me I like Han Solo. Really? (full quote)
  that's fine by me, i can fuck on my own time (full quote)