Movie Quotes Bank


MovieQuotes runs by contribution by its talented members. We would like to thank all members for submitting quotes to make this site possible. We are growing by leaps and bounds with many new movie quotes listed daily.

2015 will be another great year with some blockbuster movies, so come back often and enjoy your favorite movie line and quotes all in one easy place. Don't forget to bookmark our site and your favorite quotes pages.

If you would like to additional quotes, please visit the Submit Quote page. Find your favorite here.





Glitter - 2001 Movie Quotes


Posted ByQuote
  Everybody out there dont ever take anybody for granted.. cuz u never know when u might lose them.. and u may never get a chance to tell them how u really feel (full quote)
  people in the house say yea... yeah!!!!... alright everybody you know what time it is now the beats are coming at you when the microphone comes dont be scared i want you to do something special, u can freestlye, you can sing, hell you can make love to the D.J if thats you thing so come on and lets get it on!!!!! (full quote)
  Dice: we gotta deal billy: yeah Dice:ur not gonna regret this,how can i reach you? billy: ur lucky 7 right? Dice: yeah billy: ull find a way ;-) (full quote)
  Stop, drop, KABOOM!, baby rub on ya nipples Some call me Ludacris, some call me Mr. Wiggles Far from little, make ya mammary glands giggle Got 'em under control, the bowl of tender biddles Doc-tor giggles, I can't stop until it tickles Just play a little D and I'll make ya mouth dribble Bits and Kibbles, got 'em all after the pickle I swing it like a bat, but these balls are not whiffle Hit 'em in triples, wit no strikes, stripes, or whistles I ain't felt this good, since my wood lived off a thistle Sippin' some ripple, I got quarters, dimes, and nickels For shizzle dizzle, I'm on a track with the Big Snoop Dizzle Let the Henny trickle, down the beat, wit a ghetto tempo I done blazed the instrumental, laid it plain and simple Getting brain in the rental, I done did it again My eyes chinky, I'm wit Chingy, at the Holidae In (full quote)
  Let me take a picture of the four of you.. Hey you don't need them they don't mind they're just the back up}}} (ANNOYS HER AND PUTS HER IN HER PLACE) And i'm so into you and that's forever and ever all my life>>> hey wait can i talk to you excuse me ladies, but i gotta talk to her. That was you singing... i knew i knew it i knew that wasn't sylk You got a beautiful voice you can't let timopy use the best of you. What makes you think that that's the best of me. You mean theres more. Maybe Well i'd love to hear some of that. (full quote)
  Now i don't wanna hurt you, but i will. (full quote)
10929 So somebody went all the way to France for this? (full quote)
10929 --You know, I don't usually do this. --I call tell. (full quote)
10929 Loverbody. (full quote)
10929 Lead the way. (full quote)
10929 If we. (full quote)
10929 Didn't mean to turn you on. (full quote)
10929 All my life. (full quote)
10929 Last night a DJ saved my life. (full quote)
10929 Want you. (full quote)
10929 Never too far. (full quote)
10929 Is she black? Is she white? We don't know. She's exotic! (full quote)
  I want to see more of her breasts. (full quote)
46067 Dice: They'll get over it. billie: They'll get over it? I'm over it. (full quote)