Movie Quotes Bank


MovieQuotes runs by contribution by its talented members. We would like to thank all members for submitting quotes to make this site possible. We are growing by leaps and bounds with many new movie quotes listed daily.

2015 will be another great year with some blockbuster movies, so come back often and enjoy your favorite movie line and quotes all in one easy place. Don't forget to bookmark our site and your favorite quotes pages.

If you would like to additional quotes, please visit the Submit Quote page. Find your favorite here.





Smokey and the Bandit - 1977 Movie Quotes


Posted ByQuote
DirtySteve I'm gonna bar-b-que your ass in molases! (full quote)
DirtySteve what we're dealing with here is a complete lack of respect for the law. (full quote)
DirtySteve Gimme a Diablo sandwich and a Dr. Pepper (full quote)
DirtySteve You sumbitches' couldn't close an umbrella. (full quote)
4702 Do the letters F.O. mean anyting to you? (full quote)
4702 1)Frog. 2) Why Frog? 3)Because...you're kind of cute like a frog, and you're always jumping around, and I'd like to jump you. (full quote)
4702 1)Is she wearing a ... wedding dress? 2)Well...she was. 1) what's she wearin' now, come back? 2) (laughs) 1)You got peanut butter or somthin; in your ears, or are you gonna tell me what that woman's got on?! ... her mind? (full quote)
  ...gunna get some go-juice; put some groceries down my neck... (full quote)
5110 Oh, pardon me. For some reason you sounded a little taller on radio. (full quote)
5110 Give me a diablo sandwich, a Dr. Pepper, and make it quick, I'm in a goddamn hurry. (full quote)
5110 There's no way, no WAY that you came from my loins. (full quote)
5110 This happens every time one of these floozies starts poontangin' around with those show folk fags! (full quote)
5110 1: Son, you're looking at a legend. 2: I guess a legend and an out-of-work bum look a lot a like, daddy. (full quote)
5110 The first thing I'm gonna do when I get home is punch your momma in the mouth. (full quote)
5110 1: The fact that you are a sheriff is not germane to the situation. 2: The goddamn Germans got nothin' to do with it! (full quote)
5110 And don't go home, and don't go to eat, and don't play with yourself. It wouldn't look nice on my highway. (full quote)
5110 1: My hat blew off, daddy. 2: I hope your goddamn head was in it. (full quote)
5110 Duck, or you'll be talkin' out your ass. (full quote)
4619 Sheriff Justis, I got a question for ya. Do the letters FO mean anything to you? (full quote)
  We we get home remind me to slap your momma in the mouth. (full quote)
  When we get home remind me to slap your momma in the mouth. (full quote)
5971 (singing) Oh, the more wheels I got the better I like it. I'm the brother of a truck drivin' mother. Boogity, boogity, boogity. (full quote)
5971 Speedy car. (pause)(counts money) Speedier than that. (full quote)
5971 I can't lie to you Sheriff, you're too good a man. Look over your left shoulder. (full quote)
4619 1)Hey! You can't drive a forklift! 2)I can drive any forkin thing around! (full quote)
6334 You can think about it, but don't do it! (full quote)
6482 Do you heaar that? That there is mister evel keneivel. (full quote)
2489 Give me a diablo sandwich, a Dr. Pepper, and make it quick, I'm in a god-damn hurry. (full quote)
2489 There's no way, no WAY that you came from my loins. (full quote)
9140 Shut up! One shit at a time! (full quote)
9140 1) I understand. But the fact that you are a sheriff is not germane to the situation. 2) The goddamn Germans got nothin to do with it! (full quote)
9140 I'd like to kick his ass just once. (full quote)
9140 1) It aint never been done before hot shit. 2) Watch your mouth little lady. (full quote)
9140 1) Besides I gotta go to Conya's and pick a load of manure. 2) Oh, shitty job. (full quote)
9140 SHUT UP! ONE SHIT AT A TIME! (full quote)
9140 1) Now driving to Texarcana and back, that is no problem. 2) It hasnt been done before hot shit. 1) Watch your mouth little lady. (full quote)
9140 I'd like to kick his ass just once! (full quote)
  1)Is she wearing a weddding dress? 2)She was! 1)what's she wearing now, come back? Hey, you got peanut butter or something in your ears? Tell me what that woman's got on! Her mind? Ha, Ha, Ha, 10-4 (full quote)
trip Oh , I love your suits. It must be a bitch getting a size 68 extra fat, and a 12 dwarf. (full quote)
10400 Hey Sherriff! *flip* (full quote)
  fred i hope we aint let bandit talk us into something were gonna be sorry for cause hes bot as crazy as u are ugly (full quote)
  hold on to your ass fred (full quote)
  I'm comin up on your backdoor son! (full quote)
  I saw that you sum-bitch!! you did that on purpose!! you'll go away til youre grey...I got the evidence--put the evidence in the car (Junior) but daddy..PUT THE EVIDENCE IN THE CAR!!! I'm gonna barbecue your ass in molasses!!! (full quote)
  you see when i get you back home im gonna find the talleset tree in the country and then im gonna hang you from it. ha ha sheriff im listening do the letters FO mean anything to you. smart alleck (full quote)
  SHUT your ASS (full quote)
  see that sherriff they went through a road block. you sumbitches couldnt close an umbrella (full quote)
  1) You want something Junior. 2) Hush puppies daddy. (full quote)
  You better not come this way, bandit, there's been a little fender bender here on 64 (full quote)
  Daddy, the top came off. (full quote)
  Hey Boy, where's sheriff Brandford?? (full quote)
  if you're going to hang out in joints like this, wear a badge on your didy. (full quote)
  gee daddy he sure had alotta friends. if theyd cremated the som bitch id be kickin mister bandits ass around the moon by now!!! (full quote)
  dont go home dont go to eat and dont play with yourselves it wouldnt look nice on my highway. you can think about it but doont do it (full quote)
  i remember when boobs used to be a couple a dumb guys (full quote)
  NOW I GOT THE SUM BITCH, AND I GOT HIM WITH HIS FLY open!!!!!!!!!!!!!!!!! (full quote)
  your the god damdest persie I ever peued (full quote)
  Remind me to slap yo mamma when we get home! (full quote)
  because he's thirsty....dummy (full quote)
  Get away from that before you get a herpes on ya! (full quote)
  beuford t.:you want somthin? jr.: Hush puppies daddy! beuford t.: we got no time for dat crap! (full quote)
  Bandit, Me and My Son Are Here (full quote)
  JR:He sure had a lot of friends, daddy. Sheriff justice: They should have cremated the som-bitch!! (full quote)
  When I get home I'm gonna pop your mamma in the mouth (full quote)
  You want something Junior? Hush-puppies daddy. Ain't got no time for that crap. (full quote)
  Did you see that sheriff he went right through i'll road block. Sheriff Bufford said, You son-bitchs could close and umbrella (full quote)
  1. Bandit look at me when I'm talking to you. 2. I find it hard to look at you with those things in your hair Waynette, it's like your listening to a radio station in Savannah. (full quote)
  Buford T. Justice: She insulted my town, she insulted my son, she insulted my authority... and that's nothing but pure and simple, old fashioned communism! (full quote)
  the damn germans got nothing to do with this (full quote)
  Banzai!!! (full quote)
  My hat flew off,Daddy I hope yer God-damned head was in it (full quote)
  Apprehend that horse-ass for wreckless driving! (full quote)
  Beuford T justice (Lights his cigarette)...Hold up on that car wash gentleman! (full quote)
  Beuford T Justice.....ask the waitress, where's the can, I gotta take a squirt. Thank you nice lady!!. Nice ASS. (full quote)
  Beuford T justice.....Breaker..Breaker to the Bandit!! Can ya hear me boy? (full quote)
  I happen to have my young son in the car, and I don't want to hear that kind of language. (Beuford T. Justice) (full quote)
  bank robbery! Bank robbery is baby shit compared to what this dudes doin! nearly killed 20 law officer, going through peoples yards, knocking down mail boxes! he got a girl in a car, thats a manhunt, and i dont think he got her permission so that kidnapping, hows that for highjinx!! (full quote)
  breaker breaker to the bandit! this is the bandit what can i do for you? you got trouble comin, real trouble, come on!! well whats handle and a whats your twenty? My handle is smokey bear and im tail-grabbin your ass!! whats a texas county mountie doin in arkansol, i dont know, i dont i dont know!! well lets see what he's got under the hood? bye bye baby!! (full quote)
  Hold up that carwash gentlemen, c'mer son, (knees groin) you look tired boy rest yourself, you punks look tuckered out too! (kicks ass) now thats an attention getter! Lady in a wedding dress, yes sir, get into a car, yes sir, see who drivin, no sir, see license plate, yes sir, georgia plates bbban one, no you boys stay here and keep an eye on the car until one of my associates arrive, now dont go home, dont go to eat and dont play with yourself, wouldnt look very nice on my highway, ooh you can think about it but dont do it! (full quote)
  nice ass! (full quote)
  I find it hard to look at you with those things in your hair. Everytime I do, I think you're listening to a radio station in savannah (full quote)
  1)Its me there after,they dont even know Cletus Snow exists.2)Oh they dont!Well we just goin have to introduce em to the boy,move over good buddy cause the Snow Man is coming through! (full quote)
  Bandit: Why do you want all that beer so bad? Little Enos: Because he's thirsty, dummy! (full quote)
  110!! ARE WE GOING 110???? YES WE ARE.... (full quote)
  Does this thing move??? Oh yeah.... (burnout)..... (full quote)
  (KICK)!! Thats an attention getter... (full quote)
  You better duck or you will be talking out of your ass! (full quote)
  excuse me sir, your ass is on fire. wont you be glad to get back to canada and stick it in the snow? (full quote)
  Hey Bandit! Hey Bandit! listen to this! (siren in background) That done be the Evil Knevil. He musta snuck up on my back door when I wasn't lookin! You better get back here son, or we're in a heap of trouble! Hang on son, here comes the calvary (bugle sound) (full quote)
  Son! Hey son! You reckon you could let me off at the next exit? (truck horn blows) (full quote)
  I don't care if your name is Broderick Crawford. You can't drive this piece of shit on my highway! (full quote)
  I'm going to go down to the local choke-n-puke and get Fred a cheeeseburger (full quote)
  Hell I'm still trying to get rid of that Texas County mounty....whats he doing in Arkansa, come back. (full quote)
  How would you like to be the man that handcuffs a ledgend! (full quote)
  what the hell is the world comin to? (full quote)
449 Junior...pick up the bumper.....put in the back seat Do you know who i am son....my name is Sheriff.. (full quote)
10929 what we have here is a total lack of respect of the law. (full quote)
10929 That's an attention-getter. (full quote)
12206 I think I just went ten-one-hundred! (full quote)
13869 Silver tongued devil (full quote)
13869 That there be the evil knievel (full quote)
msxanax Get me a Diablo sandwich and a Dr. Pepper and make it fast I'm in a goddamn hurry. (full quote)
1ajas Nice matching suits. It must have been a bitch to get a 69 Extra Fat and a 12 Dwarf. (full quote)
1ajas (in raspy voice) I was born ready! (full quote)
26288 theres no way you can come from ma liones (full quote)
Marvin Acme #1- Why do you want that beer so bad? #2- Because he's thirsty dummy. (full quote)
Marvin Acme #1- Atlanta to Texarkana and back in twenty eight hours? That ain't never been done before. #2- That's cause WE ain't never done it. #1- Suppose we don't make it? #1- Hey, we ain't never not made it before, have we? (full quote)
Marvin Acme #1- Fred and I got a question. #2- what do you a Fred wanna know? #1-Why are we doing this? #2- Why not? #1- Well they said it couldn't be done. #2- Well that's why, son. (full quote)
Marvin Acme Sorry I don't want to get married. Terrific neither do I. (full quote)
Marvin Acme #1- Sorry I don't want to get married. #2- Terrific neither do I. (full quote)
JetJaguar1015 There ain't no way...no WAY...you could'a come from my loins. When we get home, the first thing I'm gonna do...is punch your Mama in the mouth! (full quote)
34304 Last time I saw legs like that they had a message tied to 'em. (full quote)
39273 (1)License Plate? (2) Yessir Georgia Plates Ban One B-A-N-dash-O-N-E (full quote)
39273 NO hard FEELINGS JUNIOR! (full quote)
43651 1) Hey boy I'm lookin for Sheriff Branford. 2) I AM Sheriff Branford. 1)Oh you sounded talla on radio. (full quote)
43651 I saw dat. I SAW dat you sum bitch. (full quote)
44613 The fact that you are a sherriff is not jermain to this situation. The god damn Germans ai'nt got nothing to do with it. (full quote)
44613 There's no way, no way that you could've come from my loins. The first thing I'm gonna do when I get home is punch your mama in the mouth! (full quote)
putzco 1) Do the letters F O mean anything to you??? (full quote)
cptdad There's no way, no way that you came from my loins. Soon as I get home, first thing I'm gonna do is punch yo mamma in da mouth! (full quote)
  You want something? Slush puppy daddy. Aint got no time for that crap!!! (full quote)
10929 You know, you should give up smoking. It's bad for your health. (full quote)
Marvin Acme #1- If I say go to channel six, forget it. We go to three. #2- I go to three. Perfect. #1- If I say go to channel two, we go to one. #2- Two is one. #1- That'll confuse everybody. #2- That'll confuse 'em. On the other hand, if we stayed on the odd channels, switched every time and started in the basement, that'd work, too. That'd do it, too, wouldn't it? #1- Well, yeah, that'd work too, I guess. (full quote)
48582 Give me a diablo sandwich, a Dr. Pepper, and make it quick, I'm in a god-damn hurry. (full quote)
pwtrdrgn YOU SUMBITCH (full quote)