Movie Quotes Bank


MovieQuotes runs by contribution by its talented members. We would like to thank all members for submitting quotes to make this site possible. We are growing by leaps and bounds with many new movie quotes listed daily.

2015 will be another great year with some blockbuster movies, so come back often and enjoy your favorite movie line and quotes all in one easy place. Don't forget to bookmark our site and your favorite quotes pages.

If you would like to additional quotes, please visit the Submit Quote page. Find your favorite here.





Porky's - 1981 Movie Quotes


Posted ByQuote
1335 1)Why do they call her Lassie? 2)You'll see! (full quote)
5172 OFFICER 1: I've never seen anyone drown in a bowl of chili before. OFFICER 2: Me neither. I wouldn't even know how to fill out the forms on that. (full quote)
5172 (1)Now, I'm going tonight, right?! (2) I don't know, Pee Wee. Even a nymphomaniac has standards. (full quote)
5172 When you're Jewish you either learn to fight, or you take a lotta shit. I don't like to take shit. (full quote)
5172 Well, you know my motto: give me pussy, or give me death (full quote)
5172 Would you kindly keep your balls off my tumbling mat? (full quote)
5172 Is Mike Hunt here? Has anyone seen Mike Hunt? (full quote)
5172 We could put up wanted posters all over school: Have you seen this prick? Report immediately to Beula Balbricker. Do not attempt to apprehend this prick, as it is armed and dangerous. It was last seen hanging out in the girls' locker room at Angel Beach High school. (full quote)
5172 That's angel food cake. You touch her and the Food and Drug administration will get ya for fucking food. (full quote)
5172 (1)Pee Wee, you're about to get laid by an exotic dancer in a few hours. That's a real woman. (2)Yeah, you're right. I gotta go home and warm up! (full quote)
clarkins Hi, I'm Paulie Penis and I just love to have fun. (full quote)
clarkins Meat, she's a freshman. #2 Yeah, but after this she'll be an instant senior. (full quote)
272 (1)what's going on hear Pork (2)WEll I was just giving the place an enima and these pieces of shit came floating to the top. (full quote)
13821 (singing)When you go to cross the street,watch out where you put your feet. Look both ways and be alert,cause if a car hits you its gonna hurt.Safety.Safety.Its a safe,safe way to be. (full quote)
  OH...The smell of the guys locker room it just...uh...turns me on! (full quote)
23342 that penis had a mole on it, and that mole is the key to it! (full quote)
  jesus kid what do u use for a jock strap? a peanut and ruberband, were gonna have to tie a board to his ass so he doesnt fall in (full quote)
  Holy shit, it's a pussy stanpead (full quote)
  Shut up, boy. Just stup up. (full quote)
  Shut up, boy. Just shut up. (full quote)
  You better fuckin' freeze, buster! (full quote)
  Just sit tight. We gonna give Porky, a night to remember. (full quote)
  They're gonna shit. They're shit. They're gonna shit! (full quote)
  Five of you, right. That's five horny dicks. (full quote)
  Goddamn it! Will you move it, you lardass! (full quote)
  Hey you, I don't do business with pussies. (full quote)
  They're makin' out. She unzips his fly. She grabs his cock. And guess what? Little bastard already had a rubber on. (full quote)
  Coach Brackett: Turner,why don't you go and sit on a snake? (full quote)
  Please, penis is so personal. Can we call it Tallywhacker? (full quote)
10929 You're too stupid to even be a good bigot. (full quote)
38042 Nothing wrong with this car, Boss (full quote)
38042 How was the pussy, boys? (full quote)
33944 Alright, grab everything that kills!! (full quote)
33944 [tagline] You'll be glad you came! (full quote)
33944 1/_Anybody wanna go fly a kite with me tonight? I hear it's great weather for flying KITES! I wonder if there's any KITES around here we can fly! 2/_Hey listen, Cavanaugh? It's not kite, it's KIKE! K-I-K-E, kike... You know, you're too stupid to even be a good bigot! (full quote)
  something (full quote)
bigclaude Give me pussy or give me death. (full quote)
bigclaude God Dammit, will you move it you lardass!!!!! (full quote)
bigclaude Five young boys in the nude. A police lineup so that you can identify his tallywacker. (full quote)
jenn285 1) I need another one. 2)Whats wrong with this one. 1)It's too big. 2)Well they don't make training rubbers Pee Wee. (full quote)
jenn285 1: I start to get ancy when I haven't gotten any in a few weeks. 2: Well in the case your due for a nervous breakdown (full quote)