Movie Quotes Bank


MovieQuotes runs by contribution by its talented members. We would like to thank all members for submitting quotes to make this site possible. We are growing by leaps and bounds with many new movie quotes listed daily.

2015 will be another great year with some blockbuster movies, so come back often and enjoy your favorite movie line and quotes all in one easy place. Don't forget to bookmark our site and your favorite quotes pages.

If you would like to additional quotes, please visit the Submit Quote page. Find your favorite here.





Reservoir Dogs - 1992 Movie Quotes


Posted ByQuote
  Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite? (full quote)
  Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite? (full quote)
3225 1) Why am I Mr. Pink 2) Cause you're a faggot, that's why! (full quote)
4331 man 1: i need you to be cool, are you cool man 2:(kicks something) i'm cool (full quote)
  Mr Brown? That sounds too much like Mr Shit. (full quote)
  Let's go to work. (full quote)
  1) You kill anybody? 2) A few cops 1) No real people? 2) Just cops. (full quote)
4662 Come on Ramblers, let's get ramblin'. (full quote)
  Everybody just calm the fuck down! (full quote)
4957 Stop pointing that gun at my DAD! (full quote)
5110 Okay, first things fuckin' last! (full quote)
5110 We got places all over the place. (full quote)
5110 You don't need proof when you have instinct. (full quote)
5110 1: O.K., let me tell you what Like a Virgin's about. It's all about this cooze who's a regular fuck machine, I'm talking morning, day, night, afternoon, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick. 2: How many dicks is that? 1: A lot. (full quote)
5110 hardy fuckin' har. (full quote)
5110 Somebody's shoved a red-hot poker up our ass, and I want to know whose name is on the handle! (full quote)
5110 If you're talking like a bitch, I'm gonna slap you like a bitch! (full quote)
5110 If you're talking like a bitch, I'm gonna slap you like a bitch! (full quote)
5110 Gee, that was really exciting. I bet you're a big Lee Marvin fan, aren't you? (full quote)
5110 You shoot me in a dream, you'd better wake up and apologize. (full quote)
5110 All you can do is pray for a quick death, which you aren't going to get. (full quote)
5110 The choice between doing ten years and taking out some stupid motherfucker, ain't no choice at all. But I ain't no madman. (full quote)
5110 Hey look daddy, he goes in a white man, and comes out talking like a fucking nigger. (full quote)
5110 Either he's alive or he's dead, or the cops got him... or they don't. (full quote)
5110 1: Our girl was nice. 2: She was okay, but she wasn't anything special. 1: what's something special? Take you out back and suck your dick? 3: I'd go over twelve percent for that. (full quote)
5110 1: I've been here a long fucking time and she's only refilled my coffee three times. I think she should be able to refill my coffee at least six times. 2: Excuse me, but I think the last fucking thing you need is another cup of coffee. (full quote)
5110 If you get a customer, or an employee, who thinks he's Charles Bronson, take the butt of your gun and smash their nose in. (full quote)
5110 I'm hungry. Let's get a taco. (full quote)
1212 Was that a fucking set-up or what?! (full quote)
1212 1)Is it bad? 2)As opposed to good? (full quote)
1212 Larry, don't leave me! (full quote)
1212 1)Relax. Have a cigarette. 2)I quit. 1)All right. 2)Why, you got one? (full quote)
1212 Larry, I'm gonna fucking die...Larry. (full quote)
1212 All right ramblers, let's get ramblin'. (full quote)
1212 1)Who didn't throw in? 2)Mr.Pink. 1)Mr.Pink? Why not? 2)He don't tip. 1)You don't tip? what do you mean you 'don't tip'? 2)He don't believe in it. 1)Shut up. what do you mean, you 'don't believe in it'? (full quote)
1212 ...and...you're gonna be okay. Now ay it! You're gonna be okay! Say it! You're gonna be okay! Say the goddamn words! You're gonna be okay! (full quote)
1212 That was the Partridge Family's 'Doesn't Somebody Want to be Wanted?' Followed by Edison Lighthouse's 'Love Grows Where my Rosemary Goes,' as K-Billy's 'Super Sounds of the '70s' weekend just keeps on truckin'. (full quote)
1212 The words 'too fucking busy' shouldn't be in a waitress' vocabulary. (full quote)
1212 You shoot me in a dream, you better wake up and apologize. (full quote)
1212 Hey, you guys been listenin' to K-Billy's 'Super Sounds of the '70s' weekend? (full quote)
  *# Let me tell you what Like A Virgin is about. It's all about a girl who digs a guy with big dick. The entire song is a metaphor for big dicks. *# No, it ain't..It's about a girl who's very vulnerable. She's been fucked over a few times and she meets a guy who's sensitive. *# Whow whoa whoa, timeout. Tell that fucking bullshit to the tourists. *#Toby? who the fuck is Toby? *# Like A Virgin is not about some sensitive girl who meets a nice fella. That's what True Blue is about. No argument about that. *# Which one is True Blue? *# True Blue was a big-ass hit for Madonna. I don't even follow that top-of-the-pops shit, and I've heard of True Blue. *#I didn't say I ain't heard of it. All I asked is how's it go? Excuse me for not being the world's biggest Madonna fan. *# Personally I can do without her. *# I used to like her early stuff, Borderline...but once she got off with that -Papa, don't preach- phase, I tuned out. *# Hey, you guys are making me lose my train of thought here. I was saying something, what was it? *# Oh Toby's that little Chinese girl. what was her last name? *# what's that? *# Well, it's an old address book I found in a coat I haven't worn in a coon's age. what was that name? *# what the fuck was I talking about? *# You said True Blue was about a guy and sensitive girl who meets a nice guy but Like A Virgin was a metaphor for big dicks. *# OK, let me tell you what Like A Vir (full quote)
  If I were a butt cowboy I wouldn't even throw you to the posse (full quote)
  If You shoot me in a dream ,you better wake up and apologize (full quote)
  Torture you, that's a good....good idea. Like that one. (full quote)
  Awright, enough of this shit! (full quote)
  1)Ain't that a sad sight Daddy? The man goes in white and comes out talkin like a fuckin nigger.(To 2)You know, I think it's all that black semen been pumped up your asshole. It's backed into your brain and it's comin out your mouth! 2)Eddie, if you talk like a bitch, I'm gonna slap you like a bitch. (full quote)
  Ramblers, let's get ramblin'. (full quote)
  you shoot me in a dream you better wake up and apologize... (full quote)
  1)Why do I have to be Mr. Pink? 2) Because you're a faggot. (full quote)
  1:This is what he was doing, Bam... Bam... Bam... Bam... 2: Yeah bam, bam, bam, bam, bam. I told em' not to touch the fuckin' alarm and they did, if they hadn't of done, what I told em not to do, they'd still be alive... 1: My fucking hero! (full quote)
  For 15 minutes you have been dronning on....Toby....Toby...Toby Wong...Toby Wong....Toby Chung...Toby Chung fuckin' Charlie Chan. (full quote)
  Nice Guy Eddie: Now if you torchure this man long enough, he'll tell you he started the god damned Chicago Fire, now that don't necessarily make it fuckin so!!!! (full quote)
  Juicy, junior. Real juicy. (full quote)
  If they hadn't of done, what I told 'em not to do, they'd still be alive (full quote)
  Piss on this fucking turd (full quote)
  your under arrest sugar (full quote)
  I've got Madonna's big dick coming out of my left ear and Toby the Jap, I don't know what, coming out of my right. - Mr. White (full quote)
  Toby Wong!....Toby Wong!....Toby Chung!....F***in' Charlie Chang! (full quote)
  You got guy, who thinks he's Charles Bronson, take the butt of your gun, and smash his nose in. He falls to the ground, blood squirts out of his nose, no one says f---in sh-t after that. You got some b-tch talk sh-t to ya, give her a look like you'll smash her face in too...she'll shut the f--- up. Now the manaher is different. If he won't answer a question you want to know, cut his finger off...the little one. If he's still mouthy after that, cut his thumb off. Then he'll tell ya if he wears ladies underwear. Now, I'm hungry, let's get a taco. (full quote)
  Are you gonna bark all day little doggie, or are you gonna bite. (full quote)
  I don't give a shit what you know, i'm going to kill you anyway. (full quote)
  I don't give a shit what you know, i'm going to kill you anyway. (full quote)
  Buddy I will shoot you in the face. (full quote)
  Let's see what's on K-Billy's super sounds of the seventies weekend. (full quote)
  Shit, you shoot me in a dream and you'd better wake up and apologize. (full quote)
  K billy's Supersounds of the Seventy's keeps on...truckin'. (full quote)
1212 I got two words for that: Learn to fuckin' type. (full quote)
1212 You know what this is? It's the world's smallest violin playing just for the waitresses. (full quote)
1212 1)This is a hard job. 2)So is working at McDonald's, but you don't feel the need to tip them, do you? Well, why not? They're serving you food. (full quote)
1212 I swear to God, I think I'm fuckin' jinxed. (full quote)
1212 1)How can you be so sure? 2)I got the diamonds. 1)That's my boy. (full quote)
1212 1)You kill anybody? 2)A few cops. 1)No real people? (full quote)
1212 A psychopath ain't a professional. You can't work with a psychopath. (full quote)
1212 1)For all I know, you're the rat. 2)For all I know, you're the fuckin' rat! 1)All right, now you're using your fuckin' head. (full quote)
1212 You wanna fuck with me?! I'll show you who you're fucking with! (full quote)
5046 You, buddy, are stuck in a situation you created. So if you wanna throw bad looks somewhere, throw 'em at a mirror. (full quote)
5150a your acting like a bunch of niggers. You ever work with niggers? Just like you two, always saying they're going to kill each other. (full quote)
5150a You're acting like a first year fucking thief, and I'm acting like a professional. (full quote)
5150a Now he knows a) your name, b) Where you're from, c) what you look like and d) what your specialty is. (full quote)
5150a First I gotta show asshead that I can get a, you know, job, regular job-type-job. (full quote)
5150a You're not blind, you just got blood in your eyes. (full quote)
5150a I'm hungry, let's get a taco. (full quote)
5150a Listen, if you beat this prick long enough he'll tell he started the goddamn Chicago Fire. Now that don't neccessarily make it fucking so! Come on! Think! (full quote)
5150a Joe, you kill that man you die next. Repeat, you kill that man you die next. (full quote)
5150a The Thing. Motherfucker looks just like the Thing! (full quote)
5150a Well, pretend your Don Rickles and tell a fucking joke. (full quote)
5150a I gotta take a squirt, where's the commode in this dungeon? (full quote)
5150a They get him, they can get you. They get you, they get closer to me and that can't happen. And you're acting like this is my fault? I didn't tell him my name, I didn't tell him where I was from. Shit, ten minutes ago you almost told me your name! (full quote)
5713 I'm hungry. Let's go get a taco. (full quote)
5713 If you get a customer, or an employee, who thinks he's Charles Bronson, take the butt of your gun and smash their nose in. (full quote)
6034 You're gonna be okay! Say the goddam words! You're gonna be okay! (full quote)
6034 Toby...Toby...Toby Wong? Toby Wang?......Toby ......Toby (full quote)
6080 1:Why didn't ya tell me ya had cop in the trunk? 2:You never asked. 1:Har-de-fuckin-har. (full quote)
6653 (rubbing tips of his fingers together) You know what this is? It's the world's smallest violin, playing for the waitresses (full quote)
7732 Are you going to bark all day little doggy? or are you going to bite. (full quote)
7937 You ever listen to K Billy's Sounds of the Seventies? (full quote)
jevans68 Why do I have to be Mr. Pink? (full quote)
9711 Alright Ramblers, lets get ramblin'. (full quote)
10103 Don't pussy out on me now. They don't know. They don't know shit. You're not gonna get hurt. You're fucking Baretta and they believed every fucking word, cuz you're supercool. (full quote)
10929 I don't tip. (full quote)
11823 where's the commode in this dungeon? I gotta take a squirt. (full quote)
12153 mr. brown? that sounds too much like mr. shit. (full quote)
13350 1)Ain't that a sad sight Daddy? The man goes in white and comes out tlkin like a fuckin nigger.(To 2)You know, I think it's all that semen that's been pumped up your asshole. It's backed into your brain and it's comin out your mouth! 2)Eddie, if you talk like a bitch I'm gonna slap you like a bitch. (full quote)
13556 Joe: All right ramblers. Let's get rambling. (full quote)
13896 Never mind what you think, just cough up your buck like everyone else.. (full quote)
17707 because you're a faggot alright! (full quote)
19883 I don't give a fuck what you know or dn't know...i'm gunna torture you anyway! (full quote)
20201 1)Why can't we pick our own colors? 2)No way, no way. Tried it once, it doesn't work. You get four guys all fightin' over who's gonna be Mr. Black. (full quote)
21537 I'm very sorry the government taxes their tips, that's fucked up. That ain't my fault. It would seem to me that waitresses are one of the many groups the government fucks in the ass on a regular basis. Look, if you ask me to sign something that says the government shouldn't do that, I'll sign it, put it to a vote, I'll vote for it, but what I won't do is play ball. And as for this non-college bullshit I got two words for that: learn to fuckin' type, 'cause if you're expecting me to help out with the rent you're in for a big fuckin' surprise. (full quote)
goldengod If you beat this prick long enough, he'll tell you he started the god damn Chicago fire, but that don't necasarilly make it fuckin' so!! (full quote)
26709 O.K., let me tell you what Like a Virgin's about. It's all about this cooze who's a regular fuck machine, I'm talking morning, day, night, afternoon, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick. (full quote)
26709 Then one day she meets this John Holmes motherfucker and it's like, whoa baby, I mean this cat is like Charles Bronson in the Great Escape, he's digging tunnels. Now, she's gettin the serious dick action and she's feeling something she ain't felt since forever. Pain. Pain. It hurts her. It shouldn't hurt her, you know her pussy should be Bubble Yum by now, but when this cat fucks her it hurts. It hurts just like it did the first time. You see the pain is reminding a fuck machine what it once was like to be a virgin. Hence, Like a virgin. (full quote)
26709 Whoa, Whoa, Whoa, Whoa, Whoa, Whoa...time out, 'green Bay'...sell that shit to the tourists! (full quote)
26709 This is a very weird situation. 'Cause I don't know if you remember back in '86 there was a major fucking drought. Nobody had anything. People were living on resin...-smoking the wood in their pipes for months. This chick had a bunch. And she's begging me to sell it. So I told her I wasn't going to be Joe the potman anymore, but I would take a little bit and sell it to my close, close, close friends. She agreed to that, said we'd keep the same arrangement as before; 10%, free pot for me, as long as I helped her out that weekend. She had a brick of weed she was selling, she didn't want to go to the buy alone. Her brother usually goes with her, but he's in county unexpectedly. (full quote)
27312 Who the fuck is Toby? (full quote)
KoolKatt 'Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?' (full quote)
29060 She killed me (full quote)
29849 1: O.K., let me tell you what Like a Virgin's about. It's all about this cooze who's a regular fuck machine, I'm talking morning, day, night, afternoon, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick. 2: How many dicks is that? 3: A lot. 1: Then one day she meets this John Holmes motherfucker and it's like, whoa baby, I mean this cat is like Charles Bronson in the Great Escape, he's digging tunnels. Now, she's gettin the serious dick action and she's feeling something she ain't felt since forever. Pain. Pain. It hurts her. It shouldn't hurt her, you know her pussy should be Bubble Yum by now, but when this cat fucks her it hurts. It hurts just like it did the first time. You see the pain is reminding a fuck machine what it once was like to be a virgin. Hence, Like a virgin. (full quote)
35050 Did you use the commode story? (full quote)
35902 Mr. Brown - sounds like Mr. Shit! (full quote)
  are (full quote)
  I might break you in, but then I'd make you my dog's bitch. (full quote)
  You guys are acting like a bunch of fucking niggers man! You ever work with niggers? Always sayin they're gonna kill each other! (full quote)
  You're gonna be okay! Say the fucking words! (full quote)
  Larry I'm gonna die man! (full quote)
  It's amusing to me...to torture a cop. (full quote)
  1)did you kill anyone 2)a few cops 1)any real people 2)no just cops (full quote)
  Mr. White: Did you get fries.....to go with your soda. Mr. Blonde: I had those already. (full quote)
  *Mr. White: Did you get fries.....to go with your soda.* *Mr. Blonde: I had those already.* (full quote)
  u (full quote)
  If they wouldn't have done, what I told them not to do, they'd still be alive. (full quote)
  1) I'm talking morning, noon, night after night...dick dick dick dick dick 2) How many Dicks is that? 3) A lot (full quote)
  Are you going to bark all day little doggy? Or are you going to bite? (full quote)
  The choice between doing ten years in prison and taking out some stupid motherfucker ain't no choice at all. (full quote)
  Are you gonna bark all day lil' doggie or are you gonna bite? (full quote)
10929 I bet you're a big Lee Marvin fan. (full quote)
10929 I'm very sorry the government taxes their tips. (full quote)
10929 I don't think we got set up. I know we got set up. (full quote)
10929 You don't need proof when you have instinct. (full quote)
10929 I have a little kid at home. (full quote)
10929 How's Alabama? (full quote)
10929 We're already freaked out. (full quote)
10929 I mean this cat is like Charles Bronson in The Great Escape. He's digging tunnels. (full quote)
Braveheart When you're dealing with a store like this, they're insured up the ass. They're not supposed to give you any resistance whatsoever. If you get a customer, or an employee, who thinks he's Charles Bronson, take the butt of your gun and smash their nose in. Everybody jumps. He falls down screaming, blood squirts out of his nose, nobody says fucking shit after that. You might get some bitch talk shit to you, but give her a look like you're gonna smash her in the face next, watch her shut the fuck up. Now if it's a manager, that's a different story. Managers know better than to fuck around, so if you get one that's giving you static, he probably thinks he's a real cowboy, so you gotta break that son of a bitch in two. If you wanna know something and he won't tell you, cut off one of his fingers. The little one. Then tell him his thumb's next. After that he'll tell you if he wears ladies underwear. I'm hungry. Let's get a taco. (full quote)
27891 I got Madonna's big dick comin' outta my left ear, and Toby the Jap... I don't know what comin' outta my right. (full quote)
33944 Larry, I'm fuckin' scared, man... will you please hold me? (full quote)
33944 1/_You're not gunna fuckin' die, listen to me, you're gunna be fine... along with the kneecap, the gut is the most painful area a guy can get shit in... 2/_Shit! 1/_ But it takes a long time to die from it, I'm taking days... you're gunna wish you were dead, but it takes a long time to die from your wound, time is on your side.... (full quote)
33944 1/_ I need you cool, are you cool? 2/_ I am cool (full quote)
33944 1/_ Enough of this Mr White shit, ok?! 2/_ Jesus Christ, don't tell me your name, I'm not gunna tell you mine! (full quote)
33944 1/_For all I know, you're the rat! 2/_For all I know, YOU'RE the fuckin' rat!! 1/_Now ya usin' ya head! (full quote)
33944 You're a piece of work, my friend (full quote)
33944 Part of your job, Vic, will be going to all different places, that's the beauty of it, we got places all over the place (full quote)
33944 The guy's a rabbit's foot, for cryin' out loud! (full quote)
33944 1/_I take it this is the bastard you told me about, why you beatin' on him? 2/_Maybe he could tell us who the fuck set us up! 1/_ If you fuckin' beat this prick long enough he'll tell you who started the goddamn Chicago fire now that don't necessarily make it fuckin' so!!! (full quote)
33944 [song] Stuck In The Middle With You by Stealer's Wheel (full quote)
33944 what's the commode story? (full quote)
33944 You shoot me in a dream, you'd better wake me up and apologize. (full quote)
33944 1/_OK, let me tell you what Like A Virgin is about, it's all about this cooze who's a regular fuck machine. I'm talking morning, day, night, afternoon dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick, dick! 2/_How many dicks is that? 3/_A lot.. (full quote)
33944 You know what you do in that situation?... you shit your pants, then dive in and swim (full quote)
33944 There's 2 ways you can go on this job... my way or the highway!!! (full quote)
33944 1/_Mr Blue is dead? 2/_Dead as Dillinger (full quote)
35446 If you're talking like a bitch, I'm gonna slap you like a bitch! (full quote)
anne benoit 1f I win I get to take you home and if you win you get to come home with me. (full quote)
40504 are you gonna sit there and bark all day little doggie or are you gonna bite (full quote)
mayhem3110 Mr. Brown: I'm blind, man. I'm fucking blind!!... Mr. Orange: You're not blind, you've just got blood in your eyes. (full quote)
Shad I said...are you gonna bark all day little doggy...or you gonna bite? (full quote)
Turkish I don't like alarms Mr. white (full quote)
Turkish 1. If they hadent of done, what I told um not to do, they would still be alive. 2. My fuckin hero.. (full quote)
Turkish 1. Alright rablers let get Ramblin, wait a minute who didnt throw in? 2. Mr. pink 1. Mr. pink? why not? 2. he don't tip. 1. He dont tip, what da ya mean ya dont tip 2. he dont believe in it 1. shut up. 1. your don't belieive? cme on you, cough up a buck you cheap basted I paid for your god dam breakfast 3. alright, since you paid for breakfast I'll put in but normally I would never do this. 1. nevermind what you normally would do, just cough in your buck like everyone else......(grabs book) THANK YOU. (full quote)
williamthomas 1. Yeah bang bang bang bang bang. If they hadn't done what I told'em not to do they'd still be alive. 2.(clapping) My fuckin hero. (full quote)